سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2 3 4

88/6/14
1:25 ع

Exaggerate :

  exaggerates portions in caricature

Amateur :

خوب وقتی این کلمه رو می سرچم همه چیز فیلتر شده حالا چرا نمی دانم

Mediocre :

average : neitheer good nor bad

Variety :

a number of different things


Valid :

 valid credit card

Survive :

 

Weird :

 weird animal

Prominent :

Go to fullsize image

Security :


Bulky :


Reluctant :

   book cover of Reluctant Wife


Obvious :

 

کلمات این هفته به سختی کلمات هفته پیش نیست...خب می بینم که تابستون هم داره تمام می شه و همه دارن از ذوق و شوق اومدن به دانشگاه آرام و قرار ندارن...مثلا همین ام.دی.ای هنوز مداد رنگی های سال پیشش تموم نشده دوباره رفته یک بسته مداد رنگی 80 رنگه خریده و همش به ما پز می ده


من نمی دونم  چندتا از دوستامون چرا این قدر از این طرح زبان آموزی ما تو وبلاگ بدشون اومده...نا سلامتی خواستیم بعد 3سال تو تابستون امسال یک کاره علمی تو وبلاگ کرده باشیم...به قوله احمدی نژاد من به شما علاقه دارم اقای ایکس ولی شلوغش نکن بگذار تا آخر درس 12 یعنی پایان قدم دوم می رویم بعد تصمیم می گیریم که چیکار کنیم بهتره


  

88/6/13
12:57 ع

چند وقت پیش در ایسنا مطلبی خواندم که طبق معمول روانشناس های خوشحال نوشته بودند . من این مطلب را برعکس کردم چون فکر می کنم درستش همین است و راه موفقیت در اجتماع خشمگین ما این است . بخوانید و نظر بدهید :

برای اینکه موفق شویم

ا. اجازه ندهید دیگران در کنار شما احساس آرامش و راحتی کنند ( همیشه در ژست باشید ) سعی کنید جوی ایجاد شود که دور شما بودن همچین ساده هم نباشد. دوست ندارید ؟ پس اگر پایش را خوردید دیگر دنبال راه نجات نباشید.

2. خودخواه باشید و همیشه وانمود کنید که همه چیز را می دانید.  باز باور نمی کنید ؟ خب صداقت داشته باشید بعد می بینید که  همین آدمهای پرادعای بی سواد چطور جلوی چشم شما یکی یکی پله های ترقی را طی می کنند.

3 . مهربان و خیرخواه و مودب نباشید . این هم یکی از رموز پیشرفت است . باور نمی کنید ؟ امتحان کنید .

بی ادبی و نامهربانی و بدخواهی ...........عاقبت خوشی در انتظار شماست.

4. به دیگران کمک نکنید که پیشرفت کنند تا می توانید مانع شوید. به کسی تبریک نگویید . نگذارید حس خوبی از یک موفقیت کاری داشته باشد . بگذارید همیشه فکر کند که ضعیف و ناتوان است و تا میبینید که موفقیتی هم کسب کرده شروع کنید به مسخره کردنش . باز باور نمی کنید ؟ امتحان کنید . قدرتتان چند برابر می شود . یادش بخیر .........دکتری بود که می گفت مردم ما توهین را دوست دارند .........با توهین جلو بروید . بقیه اش را شما اضافه کنید .


گاد بلس یو
  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
Brave Heart[0]
 

این یه وبلاگ گروهیه که متعلق بچه های کامپیوتر واحد تهران میباشد.


لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ