سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

90/4/14
7:6 ع


برنامه اول : پنجشنبه شب سرزمین عجایب ???

شایان در سرزمین عجایب / تیراژه پونک اشرفی اصفهانی

قرار نبود در ابتدا این برنامه اینقدر جدی بشه و فقط می خواستینم خواهر ، برادر ، خواهر زاده  و برادر زاده های کوچکترمون رو همه با هم ببریم سرزمین عجایب... ولی پس از اعلام به تعدادی از دوستان و استقبال عجیب و پیشنهاد یکی از بچه ها تصمیم گرفتم بگیم تا همه بیایند و هر کی هم که بچه کوچک تو بساطش داره با خودش برداره بیاوره؛ البته فقط فقط ماله بچه ها هم نیست و خودمون هم حسابی می خوایم بازی کنیم، بولینگ هم میتونیم بریم و در ضمن یکی از بچه ها هم تولدشه و یک کیکی هم شاید خوردیم.

زمان : پنجشنبه 16 تیرماه راس ساعت 5:30

مکان : مجموعه تفریحی سرزمین عجایب واقع در طبقه پنجم مجتمع تجاری تیراژه

آدرس :  بزرگراه اشرفی اصفهانی - نرسیده به میدان پونک - مرکز تجاری تیراژه

برنامه های احتمالی : احتمالا اگه مشکلی پیش نیاد و شلوغ نباشه خیلی و همه همون پنج و نیم انجا باشند (که خواهش دارم دیر نکنید چون از اون طرف دیر میشه) بلیط می گیریم و همون وقت میریم داخل ، یک چندتا بازی های دسته جمعیش رو بچه ها و بزرگا باهم مسابقه میدیم و و با وسایل بازی می کنیم  ... بعد میریم برای مراسم تولد و کیک خوری ... بعد از اون هم بولینگ اگه همه پایه باشند و پولی باقی مونده باشه ته جیبمون ... بعد هم کسانی که پایه باشند میریم یک شام سبکی می زنیم (طبقه پایین بوف) 

Bowling, Wonderland   بولینگ سرزمین عجایب

 

 


برنامه دوم : جمعه عصر حباب بازی در پارک پردیسان ???

این مراسم توسط عده ای روی فیس بوک برنامه ریزی شده و به نظرم جالب اومد گفتم از همه بخواهم بیایند که به نظر باحاله ... تا حالا بیش از پنج هزار نفر روی فیس بوک گفتن که تو این مراسم شرکت می کنند و در ضمن می تونید دستورات نحوه تهیه حباب رو هم برای مراسم از  زیر بخونید و دوست داشتید باخودتون بیارید تا فقط بیننده نمونید:

 

روش ساخت حباب های بزرگ
برای ساخت یک حباب بزرگ شما احتیاج به یک محلول مناسب دارید، فرمول چند نوع محلول در زیر آمده است، شما خود نیز می توانید به روش آزمون و خطا فرمول های بدست آورید. ولی الآن مسئله اصلی ما این است که چگونه می توان با استفاده از این محلول مناسب حباب های بزرگتر و بزرگتری درست نمود، یکی از روشهای مرسوم استفاده از وسایل حلقوی شکل و دمیدن در آنهاست، که این دمیدن می تواند به وسی...له دهان در ابعاد کوچک یا به وسیله جریان هوا در ابعاد بزرگ صورت پذیرد. حالت دوم به این صورت است که شما چهار قطعه نخ در ابعاد مساوی انتخاب نموده با گره زدن آنها به یکدیگر یک مربع یا یک مستطیل درست کنید، حال تمام نخ ها را در محلول فرو برده و بعد از آغشته شدن کل نخ ها به محلول به آرامی از ظرف خارج نموده و از هم باز نمایید، در این حالت شما یک سطح مربعی (یا مستطیلی) از لایه کف خواهید داشت، حال سعی کنید تا با حرکتی مانند تا کردن یک ملافه دو سر این مساحت را به هم رسانده و یک سطح کروی شکل ایجاد نمایید، برای موفقیت در این کار به تمرین زیادی نیاز دارید. بعد از مدتی تمرین به این نتیجه خواهید رسید که مهارت فوق العاده ای در این زمینه کسب کرده اید. حال می بایست در زمینه بهینه سازی فرمولاسیون خود اقدام نمایید.
برای این منظور شما یک فرمول را به عنوان پایه در نظر گرفته و با کم یا زیاد کردن مواد مختلف سعی کنید به فرمولاسیونی برسید که حباب های بزرگتری ایجاد نماید. می توانید با ثابت نگه داشتن بقیه فاکتورها تأثیر مواد مختلف را به خوبی بررسی نمایید. به عنوان مثال در فرمول شماره 1 با ثابت نگه داشتن مقدار مایع ظرف شویی و آب مقطر و با کم یا زیاد کردن مقدار گلیسیرین طی آزمایش های متعدد میزان تأثیر گلیسیرین بر بزرگی حبابتان را بررسی نمایید.

چند فرمول پیشنهادی:

 فرمول شماره 1 :
3/2 پیمانه مایع ظرف شویی
1 قاشق سوپ خوری گلیسیرین
3.8 لیتر آب مقطر

- فرمول شماره 2 :
1 لیتر آب خالص
31 گرم گلیسیرین
1 قالب صابون پودر زیتون

3- فرمول شماره 3 :
31 گرم گلیسیرین
1 لیتر آب خالص
1 قالب پودر صابون زیتون
62 گرم روغن نارگیل

4- فرمول شماره 4 :
4.5 پیمانه آب مقطر
0.5 پیمانه مایع دستشویی
0.5 پیمانه گلیسیرین یا روغن ذرت

5- فرمول شماره 5 :
3/2 پیمانه مایع ظرف شویی
1 گالن آب مقطر
2 تا 3 قاشق سوپ خوری گلیسیرین

از آزمایش مواد دیگر غافل نشوید، شما می توانید با افزودن مواد مختلف به فرمولهای بالا حباب های بزرگتر و بهتری درست نمایید. مثلاً می توانید اثر روغن کتان ، پودر ژله، روغن زیتون یا مایع دستشویی و ... را در نسبت های مختلف آزمایش کنید.


زمان: جمعه هفده تیرماه راس ساعت  4:00pm - 8:00pm
 
مکان: پارک پردیسان تهران - درب بزرگراه همت
 من و چندتا دیگه از بچه ها احتمالا حدوده ساعت 5 بعد از ظهر به پارک میرسیم

  

90/4/7
1:48 ع

سلام

چند روز پیش ایمیلی به دستم رسید که گفتم تا داغه بذارم بقیه هم مطلع شن

بی دخل و تصرف:

"سلام و احترام

مصوب شده است  همایشی تحت عنوان "مهندسی سیستمهای هوشمند کامپیوتری و کاربردهای آن"

در تاریخ 24 شهریورماه 1390 در دانشگاه پیام نور برگزار شود. ضمن دعوت از شما دانشجوی گرامی جهت شرکت در این همایش، در صورت تمایل به منظور آگاهی دیگر دانشجویان، در خصوص برگزاری همایش در وبلاگ خود اطلاع رسانی فرمائید.
وب سایت همایش
http://itconf-tpnu.ir/home.php                                                                                                                                                    
 

 کمیته روابط عمومی دبیرخانه"


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
Brave Heart[0]
 

این یه وبلاگ گروهیه که متعلق بچه های کامپیوتر واحد تهران میباشد.


لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ