سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

90/3/2
12:5 ص

  

 


 

برگزاری شـــــــــــــــــــبه جشــــــن فارغ التحصیلی

دانشـــــجویان کارشـــــــناسی ورودی 84 و 85 و 86

دانشـــــــــــــــــــــگاه پیام نور مـــرکز تهـــــــــــــــــران

رشته مهندسی کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات 

زمان : جمعه صبح ساعت 10:30 مورخ 06/03/1390

مکان : جلــــوی در اصلی پارک ملت (خیابان ولیعصر)

 

Graduation Celebration gift tag

 

 .: برنامه های کلی و پیشنهادی  :.

اسکان : پهن کردن زیرانداز در جای مناسبی از پارک ، خوردن چایی و کیک (اگر متصدی ای زودتر پیدا کنیم) سفارش بستنی سنتی و میوه ای و فالوده برای دوستان و صرف آن در پارک ، گپ و گفتمان و اختلاط ....... بازی و ورزش : پینگ پنگ ، بدمینتون ، والیبال ، وسطی ، پاسور ، تخته ، قایق سواری و پیاده روی در پارک ........ عکاسی : انداختن چند عکس دسته جمعی و ثبت یک خاطره ماندگار از دوره کارشناسی چهارساله مون (البته الزامی نیست، هر کی دوست داشت)..........  ناهار : صرف ناهار در فست فود بزرگ ملت ؛ البته اگر جا نبود غذا را سفارش داده و دور هم در پارک میل می کنیم (همه جور غذایی هست انواع ساندویچ و پیتزا)

 

.: توضیحات :.

همان طور که مستحضر هستید دانشگاه برنامه ای برای برگزاری جشن فارغ التحصیلی ندارد و کم کم داشت خیلی برای برگزاری  این ماجرا دیر می شد؛ بنابراین تصمیم گرفتیم حتی اگر هم شده خیلی خیلی  ساده یک روز گردهمایی شبیه جشن فارغ التحصیلی با همدیگر داشته باشیم و شاید برای آخرین بار خیلی از دوستانمان را در این مدت چهار یا پنج سال دوره کارشناسیمان را در دانشگاه پیام نور ببینیم ، تجدید خاطره ای باشد از این چند سال با هم بودن و ... . شاید هر دانشجویی دوست داشته باشد در پایان دوره تحصیلش لباس مخصوص فارغ التحصیلی به تن کند و مدرکش را از اساتیدش در مقابل خانواده و دوستانش دریافت کند و گروه عکاسی و فیلمبرداری و سرود در مراسمش باشند و ما نیز این چنین می طلبیدیم ! ... ولی لااقل تا به امروز که کسی مسئولیت این موضوع را عهده دار نشده و سوی دانشگاه نیز حرکت و چراغ سبز جدی ای ندیدم زین رو بر این شدیم این مراسم را بدون لباس ، بدون پذیرایی آنچنینی ، بدون حضور اساتید محبوب و خانواده های عزیزمان ، بدون نوازنده ...  اما با دلی سرشار از امید و دوستی در کنار دوستانمان همراه هم برگزار کنیم ... ! گویی یکبار دیگر درس خودخوان برداشته ایم و باید با هم ، با راهنمایی و جزوات همدیگر بخونیم و پاس کنیم !

پس از کلیه دوســـــتان و هم دانشـــــــــــــــــگاهی های عزیز

صمیمانه دعوت می شود در این مراسم حضور به هم رسانند.

 

Students Silhouette Celebration Graduation

 

و همچنین اگر پیشنهاد یا انتقادی در خصوص بهتر شدن این مراسم دارند اعلام نمایند و اگر می توانید مسئولیتی جهت تدارکات مراسم مثل چای ، وسایل بازی ، زیرانداز و غیره داشته باشید نیز اعلام نمایید. اگر کسی می تواند خاطره خوانی کند یا سازی بنوازد ، از استادی دعوت به حضور کند، مکان بهتری جور کند، لباس فارغ التحصیلی اجاره کند و یا هر چیزه دیگری که شاید به عقل من نرسد و به نظر شما می تواند این جشن را ارتقا کیفیت بخشد با ما در میان بگذارید.

 لطفا به کلیه دوستان هم دانشگاهیتان تا حدممکن اطلاع رسانی کنید و تا چهارشنبه شب نیز کسانی که قصد آمدن دارند در قسمت نظرات همین پست تعداشان را اعلام کنند تا اگر کسی خواست کیکی، میوه ای یا چیزه دیگری تدارک ببیند یک عدد حدودی از تعداد شرکت کنندگان در مراسم داشته باشد. همراه داشتن همراه نیز بلامانع است!

 


 


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
Brave Heart[0]
 

این یه وبلاگ گروهیه که متعلق بچه های کامپیوتر واحد تهران میباشد.


لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ