سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

88/6/13
12:57 ع

چند وقت پیش در ایسنا مطلبی خواندم که طبق معمول روانشناس های خوشحال نوشته بودند . من این مطلب را برعکس کردم چون فکر می کنم درستش همین است و راه موفقیت در اجتماع خشمگین ما این است . بخوانید و نظر بدهید :

برای اینکه موفق شویم

ا. اجازه ندهید دیگران در کنار شما احساس آرامش و راحتی کنند ( همیشه در ژست باشید ) سعی کنید جوی ایجاد شود که دور شما بودن همچین ساده هم نباشد. دوست ندارید ؟ پس اگر پایش را خوردید دیگر دنبال راه نجات نباشید.

2. خودخواه باشید و همیشه وانمود کنید که همه چیز را می دانید.  باز باور نمی کنید ؟ خب صداقت داشته باشید بعد می بینید که  همین آدمهای پرادعای بی سواد چطور جلوی چشم شما یکی یکی پله های ترقی را طی می کنند.

3 . مهربان و خیرخواه و مودب نباشید . این هم یکی از رموز پیشرفت است . باور نمی کنید ؟ امتحان کنید .

بی ادبی و نامهربانی و بدخواهی ...........عاقبت خوشی در انتظار شماست.

4. به دیگران کمک نکنید که پیشرفت کنند تا می توانید مانع شوید. به کسی تبریک نگویید . نگذارید حس خوبی از یک موفقیت کاری داشته باشد . بگذارید همیشه فکر کند که ضعیف و ناتوان است و تا میبینید که موفقیتی هم کسب کرده شروع کنید به مسخره کردنش . باز باور نمی کنید ؟ امتحان کنید . قدرتتان چند برابر می شود . یادش بخیر .........دکتری بود که می گفت مردم ما توهین را دوست دارند .........با توهین جلو بروید . بقیه اش را شما اضافه کنید .


گاد بلس یو
مشخصات مدیر وبلاگ
 
Brave Heart[0]
 

این یه وبلاگ گروهیه که متعلق بچه های کامپیوتر واحد تهران میباشد.


لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ