سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2 3 4 >

88/3/25
11:16 ع

چندیست که استفاده از حافظه های فلش و کول دیسک ها بین کاربران ایرانی بسیار رواج یافته است. اما بسیاری از کاربران این وسیله ، آلوده شدن حافظه فلش یا رایانه به ویروس را تجربه کرده اند.

متاسفانه انتقال ویروس همراه با حافظه های فلش از یک رایانه به رایانه دیگر به سرعت صورت می گیرد و در کمترین زمان، چندین رایانه به انواع ویروس ها آلوده می شوند. گاهی اوقات شما روی رایانه تان یک ویروس یاب قوی و به روز دارید که مانع نفوذ ویروس به رایانه شما می شود،اما با این حال ممکن است حافظه فلش هنگام اتصال به یک رایانه آلوده ویروسی شود.

اگر تا به حال این تجربه بد برای شما پیش آمده باشد، حتما می دانید که در صورت ویروسی شدن حافظه فلش در اکثر موارد می توان با کمک یک ویروس یاب قدرتمند فایل های آلوده را از حافظه فلش حذف کرد و مثل روز اول از فلش استفاده کرد اما به تازگی عملکرد ویروس ها به گونه ای شده که به ظاهر کار را کمی مشکل کرده است.

به تازگی بسیار دیده می شود که یکباره تمام فایل های موجود در فلش حذف شده و قابل مشاهده نیست در صورتی که میزان فضای اشغال شده در حافظه فلش آنها صفر نشده است!

ساده اما پر دردسر

همان طور که گفتیم ممکن است رایانه شما به روی فلش شما یک ویروس یاب خوب مجهز باشد اما ممکن است فلش خود را به یک رایانه آلوده تصل کنید و در فایل های فلش شما نیز به ظاهر حذف شوند! در این صورت حتی هنگام اتصال فلش به رایانه خودتان نیز نه تنها فایل هایتان را نمی بینید بلکه ویروسی نیز روی فلش شما یافت نمی شود. و علت این امر آن است که ویروسی که روی رایانه آلوده وجود داشته،پوشه های شما را به فایل های پنهان سیستمی تبدیل کرده است.

کلید معما

اگر فلش شما نیز نیز دچار این مشکل شده و یا کسانی را می شناسید که به دنبال حل این مشکل هستند ، پیشنهاد می کنیم که طبق روش زیر عمل کنید:

پیش از هر کاری باید یک ویروس یاب قدرتمند و به روز روی رایانه خودتان نصب کنید تا ویروس های احتمالی موجود روی رایانه را حذف کند، همچنین برخی محدودیت های اعمال شده روی سیستم عامل توسط ویروس ها را نیز غیر فعال کند.

سپس پنجره My computer را باز کنید و از منوی Tools گزینه folder options را انتخاب کنید.

حال تب view را انتخاب کرده و گزینه show hidden files and folders را فعال کنید. همچنین چک مارک کنار گزینه hide protected operating system files را بردارید.

با گذر از مرحله قبل و مراجعه به درایو حافظه فلش خواهید دید که فایل ها و پوشه های شما قابل مشاهده می شوند . حالا باید پوشه ها و فایل های مورد نظر را برای همیشه به حالت اولیه بازگردانید تا به طور معمول نیز در سیستم عامل قابل مشاهده باشند. برای انجام این کار می توانید به یکی از سه روش زیر عمل کنید:

روش اول : استفاده از سیستم عامل

برای استفاده از این روش از قسمت Run برنامه در سیستم عامل عبارت Cmd را تایپ کنید تا برنامه ی داس برای شما نمایان شود. سپس با استفاده از  کد زیر فایل ها و پوشه های مورد نظر تان را به حالت اولیه خود باز گردانید:

Attrib-h-s-c:\flash drive\file.ext

دقت داشته باشید که در این صورت به جای عبارت flashdrive نام درایو حافظه فلش و به جای عبارت File.ext نیز نام و پسوند فایل یا پوشه اجرا کنید، می توانید از کد زیر کمک بگیرید:

Attrib-h-s-c:\flash drive\folder name\*.*

روش دوم : بکش رها کن

اگر از یک کاربر مبتدی رایانه بخواهید با استفاده از روش اطلاعات مورد نظر را به حالت اولیه بازگرداند به احتمال زیاد موفق به انجام این کار نخواهد شد. برای این گونه کاربران و حتی کاربران حرفه ای که می خواهند مدت زمان کمی را برای این کار صرف کنند،پیشنهاد می کنیم از نرم افزار کوچک و رایگان iReset کمک بگیرند . روش کار در این نرم افزار بسیار ساده است . برای استفاده از آن کافیست فایل ها و پوشه های مورد نظرتان را روی علامت مشخص شده در وسط برنامه بکشید و پس از رها کردن آن ها گزینه Reset را انتخاب کنید.خواهید دید که به سرعت فایل های شما به حالت اولیه باز خواهند گشت.

برای دانلود این نرم افزار به سایت زیر مراجعه کنید:

http://www.sergiwa.com

روش سوم:به انتخاب شما

استفاده از این روش نیز همچون روش دوم بسیار ساده است اما تفاوت این روش با روش دوم در امکانات و تنظیماتی است که در اختیار شما قرار می گیرد. در این روش نرم افزار Attribute Changer به کار گرفته می شود که به شما این امکان را می دهد تا به دلخواه خود تنظیمات مختلف فایل ها و پوشه ها را تغییر دهید. پس از نصب این نرم افزار  برای استفاده از آن کافیست با انتخاب هر فایل یا پوشه، روی آن راست کلیک کرده و گزینه Properties را برگزینید. این نرم افزار از سایت زیر قابل دریافت است :

http://www.petges.lu  

 بی ربط نوشت:

ذهن آدم مثل computer می مونه.

File ها و folder های ذهنم نامرتب شدن. Virus ای شده، trojen داره، restart می شه، hang می کنه. خلاصه هزار عیب و ایراد پیدا کرده. شاید به خاطر اینه که زیادی شلوغ پلوغش کردم.

شاید باید windows اش رو عوض کنم، شاید restore اش کنم خوب بشه، شایدم Antivirus نصب کنم و کل سیستم رو scan کنم، یه سری هم defragment لازم داره، یه backup هم ازش می گیرم تا بعد informatione هاش رو داشته باشم ...

به هر حال راه حلش رو پیدا می کنم. این system باید تغییر کنه، وگرنه motherboard می سوزه و دیگه راه برگردوندن هیچی وجود نداره.

 گ ا د ب ل س ی و

 

 

 

 


  

88/3/16
10:32 ع

مناظره هایی که 4 سال پیش برگزار شد گویا کیفیت بالا تری نسبت به مناظره های این دوره داشت ... البته اگر بتوان اسمش را مناظره گذاشت... یادتون مثلا کارشناس اقتصادی فلان کاندید با کارشناس اقتصادی کاندید های دیگر گفت و گو می کرد وبحث کاملا علمی بود و مجری برنامه هم بر صحت آمار و اطلاعات نظارت داشت ... که این جوری معلوم بود کی راست می گه کی دروغ ...و حرف ها بر اساس معیار های صحیح بنا شده بود ... کاندیداهای مختلف برنامه های خود را اعلام می کردند ... البته گاها بحث ها سنگین می شد و خارج از درک عموم مردم ولی در این دوره:

 

آقای کروبی تنها تکیه بر پرداخت 70 هزار تومان کرده و ول کن قضیه نیست ... مثل روز معلومه که این همان طرح هدفمند کردن تدریجی یارانه هاست (که احمدی نژاد خیلی پیش از این مقدمات آن را شروع کرده) البته به صورت غیر تدریجی و نا عادلانه (غیر تدریجی بودن این کار موجب ضربه خوردن به اقتصاد می شود مثلا فکر کنید از فردا تمام یارانه ها را یکباره حذف کنیم یارانه بنزین .آب .برق... و در ازای آن به هر نفر 70 هزار تومان بدهیم چه به افراد غنی چه ضعیف به صورت ناعادلانه )

تازه این امر هیچ وقت مورد تایید مجلس و شورای نگهبان قرار نمی گیرد پس منتفی است

آقای کروبی تنها کسی است که کابینه خود را اعلام کرده و می خواد یک کلکسیونی از آدم های مشکل دار را نظیر کرباسچی شهردار سابق تهران که مرتکب اختلاص شد را دور هم جمع کند که باز مجلس انها را رد صلاحیت می کند

 

آقای رضایی برنامه های خود را به شکلی کلی و کودکانه بیان می کند ... مثلا می گوید بدنه دولت باید جوان باشد ...خب این حرف حرفه جدیدی نیست و نمی گوید این کار را چگونه می خواهد محقق کند...!

 

آقای احمدی نژاد در برنامه منظره که تنها مجبور به دفاع کردن از خود در مقابل اتهامات بی اساسه موسوی شده بود اما جمعه شب برنامه هایش را کم و بیش گفت گفت که کار توزیع سهام عدالت و هدفمند کردن یارانه ها را ادامه می دهد و به طور کلی قرار است برنامه  های قبلی اش را ادامه می دهد که باز معلومه قراره چه کار بکنه...

 

آقای موسوی تا حالا کاری جز حمله به احمدی نژاد انجام نداده و به کلی گویی می پردازد

مثلا در مورد سیاست خارجی در مناظره با رضایی گفت دولت نهم به طرح های کوچک روی اوردهو  طرح های بزرگ و پروژه های بزرگ را کنار گذاشته و من به آنها می پردازم و  ... اولا پروژه های بزرک نظیر پترو پارس و ... تعطیل نشده و این یک دروغه سیاسی بود ... دوما طرح بنگا ههای زود بازده که نمی دونم تا چه حدی جزییاتش را می دانید طرحی است که در تمام کشورهای درحال توسعه اجرا شده و موفقیت آمیز بوده و میلیاردها تومان وام های آن پرداخت شده و تا برگشت وام ها رسیدگی به پروژه های  بزرگه خارج از برنامه دولت نهم امکان ناپذیر است و این نشان از بی اطلاعی و غیر کارشناسی بودن این حرف می باشد ...(در  طرح طرح بنگا ههای زود بازده دولت صنایعه کوچک و زود بازده را حمایت می کند و به ان ها وام می دهد مثل مزارع میگو یا شترمرغ و یا کارگاه های کوچک قطعه سازی که با 100 ملیون وام شروع به کار می کنند و خیلی زود به سوددهی می رسند و در ضمن سرعت اشتغال زایی بالایی دارند) ...ثالثا چرا حرفی را می زنیم که قادر به انجام آن نیستیم !چرا فقط قصدمان از بحث تخریب می باشد ... حتی تخریب کارهای مثبت...! چرا با تغییر قدرت هر آن چه دولت قبلی اعم از خوب یا بد را که کاشته است می خواهیم پمبه کنیم ...

 

در مورده سیاست خارجی باز رنامه های خود را صریح اعلام نکرد و تنها بر این نکته تکیه کردند که دولت نهم آقای احمدی نژاد آبروی ایران را در جهان ریخته...ملاک ایشون برای این حرف ان است که به مسافرین ایرانی در فرودگاه های کشورهای عربی بی احترامی شده...آخه آدم سیاست خارجی خود را بر مبنای این پیاده سازی می کنه که چهار تا عرب تو فرودگاهاشون به مسافر های ما توهین کردن ... کوته بینی تا کجا ... ما انقلاب کردیم تا به چنین اهدافی خرد برسیم که توجه و احترام چهار تا عرب و ... به دست بیاریم

تازه همین رو هم اگه معیار سنجش قرار بدیم آیا  یادتون رفته در زمان آقای خاتمی که این قدر با احترام با شرق و غرب و دشمن و ستمگر حرف می زد و این قدر امتیاز سر مسایل هسته ای به غرب می داد  مسافرین ما رو به چه وضعی انگشت نگاری می کردن... یادتون رفته وقتی با یک خارچی چت می کردیم یا ایران رو با عراق اشتباه می گرفت یا اگه می شناخت می گفت شما تروریست هستید ....

اما امروز کسی دیگه نیسن که ایران رو نشناسه و کسی نیست که ایران رو تروریست بدونه و همه این ها به خاطره روشنگریهایی است که احمدی نژاد انجام داده ... همه می دونن ما از مذاکره به همه استقبال می کنیم و از بحث منطقی فرار نمی کنیم ...اوباما به ما ساله نو را تبریک می گوید و حقوقه هسته ای ما رو به رسمیت شناخته ... ما امروز مدافعه مظلومین عالم به شمار می رویم و احمدی نژاد در خط مقدم مبارزه علیه اسراییل است...کلمه احمدی نژاد یکی از  مورد جست و جو ترین کلمات سرچ انجین هایی چون یاهو و گوگل است ...برید و ببینید... دیگر هیچ کس از حمله به ایران دم نمی زند فکر می کنید چرا ؟؟ چون قبلا سیاست خارجی ایران تدافعی بود یعنی منتظر می شدیم تا دایما دیگران دموکراسی ما و هسته ای شدن ما رو زیر سوال ببرند و بعد دفع کنیم و امتیاز بدیم ... اما امروز ما خود دیگران رو مورد حمله قرار می دیم ... نامه به بوش می نویسیم و او را به رسیدگی به مرو امریکا دعوت می کنیم ... هولوکاست رو مطرح می کنیم که لرزه بر تن دنیا اداخت

 

اما اقای موسوی می گوید پرداختن به این موضوع اشتباه بوده و جز دردسر برای ما چیزی نداشته(در حالی که خوده جوگیرش در دوران نخست وزیریش می خواسته نیرو به اسراییل اعزام کنه!!!) ... اما من می گم ما با این کار جنگ را به خارج مرزهای خود کشاندیم و توجه جهانیان رو به مسایل دیگری متوجه کریم ..آخه تا کی می خواهید سیاست های غلط قدیمی رو تکرار کنیم ...همش بگوییم ما مورد تهاجم فرهنگی هستیم ...چرا با همین توان کمی که داریم(که خداییش الان کم هم نیست) به تقابل فرهنگی نپردازیم ... ملت ایران ملتی بزرگ و تمدن ساز است...و می تواند فرهنگش را به جهانیان صادر کند...

 

امروز با رییس جمهور ما در دنیا با احترام رفتار می شود حتی در قلبه امریکا دانشجویان امریکایی مرید او شدند..یهودیان امریکایی  به او هدیه می دهند .فیلمی در یو تیوب آپ شده که سفر خارجی آقای خاتمی در اواخر دوران ریاست جمهوریش به فرانسه را به تصویر می کشد که حتی به استقبال او هم نیومدن چه برسه به پهن کردن فرش قرمز زیر پاش ... در حالی که چند روز بعد که رییس جمهوذ سوریه به فرانسه می رود برای او فرش قرمز می اندازند یعنی تا حدود یک سال قبل ورود محمود به صحنه ما از سوریه هم نزد غرب پست تر بودیم

مگه نمی گید خاتمی خیلی مودب و میانه رو بوده ... پس چرا ...! چهره در هم رفته خاتمی در این فیلم بسیار خنده داره حتما برید ببینید و قضاوت کنید ما در کدام دوره حقیر تر بودیم یا شدیم  ...حقارت رو ببینید...

 

موسوی در صحبت هایش تحت یکی از برنامه هایش می گوید ما بر اساسه خرافه رفتار نمی کنیم ... این دیگه چه جور اعلام برنامه است؟

کدوم خرافه منظورشه؟

بله درست فهمیدید باز قصد او اعلام برنامه هایش نیست بلکه  می خواهد محمود را تخریب کند و توکل دایم محمود بر خدا و اعتقاد او به وجود حضرت ولی عصر را خرافه گرایی محمود بیان کند...چند وقته پیش هم دروغی به احمدی نژاد نسبت دادند که او در جلسات دولت صندلی ای خالی برای امام زمان می گذارد ... تخریب اخه تا کجا... دروغ چقدر؟!

موسوی پس از به سخره گرفتن شال سبز سادات حال انتظار فرج را خرافه خواند...نگفتم نباید کوتاه بیایم!همون فاطمه رجبی به درد این جماعت بی ابرو می خورد...

 

کتابی به نام سرخ پوشان .. در دوران اقای خاتمی به چاپ رسید که ماجرای قتل های زنجیره ای را به خاندان هاشمی ربط می داد این کتاب و چند کتابه مثله این در زمانه محمود چاپش ممنوع شد (به نفع هاشمی)اما موسوی می گوید شما تمام ناشران را با ممنوع کردن چاپ این چند کتاب بر شکست کردید ... چیزی در مورده چوبه دوسر طلا شنیده اید... هاشمی نمک خورد و نمکدون شکست...

 

در ضمن این موسوی بود که به  مدرک کردان گیر داد ... این موضوع واقعا این قدر مهم است که به جای گفتن برنامه های خود ان را مطرح می کنیم ... احمدی نژاد هم مجبور شد بگه...! که تو خودت زنت رو نمی تونی جمع و جور کنی و هنوز نمی دونی برای مدرکه دکترای نا مربوط به مقاطع قبلی تحصیلش فقط دو سال دانشجوی دکترا بوده نه 10 سال حالا خب من هم یک اشتباهی کردم باید توی بوق بکنی هی!

 

احمدی نژاد هیچ گاه قصد نداشت آبروی کسی را ببرد که اگر می خواست تو این چهار سال این کار را می کرد و مبارزه علیه این مافیا را در خفا انجام نمی داد ولی دشمنانش ... در تمام این چهار سال دایم در حال کارشکنی بودند و این سه ماه اخیر هم که دیگه ...

مخالفان وی گفتند بر علیه احمدی نژاد از این کمت استفاد کنید: بی کفایتی و صداقت و خرافه گرایی... 100 ملیون پول دانشگاه ازاد که باید خرج گسترش علم و دانش شود صرف تبلیغات انتخاباتی شد...

 

می گن وقتی می خوای کسی رو بشناسی برو دوستانش رو بشناس...چرا هر چی ادم مشکل دار و دزد و رانت خواره طرفدار موسوی است...؟چرا هر چی دختر و پسر لات تو خیابونه طرفداره موسوی است ؟

 

 

 

 

 

 

 

 


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
Brave Heart[0]
 

این یه وبلاگ گروهیه که متعلق بچه های کامپیوتر واحد تهران میباشد.


لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ