سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2 3 4 >

87/9/15
8:52 ع

کی بود کی بود من نبودم!

 

خدمت دوستان عرض کنم که این شخصیت جدید که می بینید به جمع اهالی این بند اضافه شده، یه شخصیت نیست، چندتا شخصیت جدیده!

یعنی چی؟!

یعنی اینکه ...

به درخواست جمع کثیری از دوستان، مدیریت محترم پذیرفتن که The OtherS به منظور صحبت های عده ای از دوستان که فقط گهگداری حسش می آد که اینجا بنویسن و یه جورایی مهمون این بند هستن،  به جمع نویسندگان این بلاگ اضافه بشه!

من باب رفع سو تفاهمات عده ای از دوستان، پیشاپیش عرض کنم که این The OtherS با اون The OtherS فرق می کنه! نه روحه نه خرزو خان! البته اگه خود خرزو خان هم بخواد می تونه به عنوان نویسنده مهمان اینجا بنویسه! (من باب مهمان شدن در این بند از علاقه مندان من جمله خود خرزو خان خواهشمندم که با مدیریت محترم تماس حاصل فرمایند!)

در ضمن نویسنده مهمان مختاره که در پایان متن در صورت تمایل اسمش رو ذکر کنه! اگرم نخواست که همون The OtherS کفایت می کنه!

هر کی خواست مهمون ما باشه .. قدمش سر چشم ...

بفرما تو جلو در بده!

نویسنده : این بار HAPPY (فقط من باب معرفی این شخصیت جدید! وگرنه ما خودمون خونه زندگی داریم! والا به خدا ...)


  

87/9/6
10:52 ع

امروزه در شبکه های گسترده و به خصوص در شبکه ی جهانی اینترنت ، مسیر یاب ها نقش بسیار مهمی ایفا می کنند.هر چقدر سرعت رسانه های انتقال بالا باشد ،اگر مسیر یاب های پر سرعت و مطمئن در شبکه وجود نداشته باشند ،سرعت بالا نخواهد رفت.علاوه بر سرعت بالا ،امنیت نیز باید در مسیر یاب ها در نظر گرفته شود .

کل امنیت یک زیر شبکه به مسیر یابی وابسته است که آن را به شبکه ی نهایی متصل می کند . پس انتخاب یک مسیر یاب در شبکه ها یک انتخاب مهم و حیاتی به شمار می رود.

شرکت Asus  به عنوان یکی از تولید کنندگان و طراحان محصولات رایانه ای در جهان ،مسیر یاب جدیدی طراحی کرده است که امکانات پیشرفته و مطلق فناوری روز را در اختیار کاربران قرار می دهد.

این مسیر یاب که RT_N15 SUPERSPEED NGiGgabyte  نام دارد از فناوری 802.11n به طور کامل پشتیبانی می کند و امکان تبادل بسیار سریع داده ها را تا میزان 300 مگا بایت در ثانیه (Mbps ) فراهم می آورد .این محصول می تواند با فشار دادن یک دکمه از طریق ExConfing محیطی امن برای شبکه های رایانه ای فراهم آورد.

در این مسیر یاب فناوری Superspeed N به کار رفته است که می تواند تبادل داده ها را با سرعت 300  مگا بایت در ثانیه افزایش دهد و قادر است شرایطی فراهم کند که انجام بازی های آنلاین ،به اشتراک گذاری فایل های مورد نیاز و همین طور امکانات چند رسانه ای به آسانی ممکن شود.این مسیر یاب به چهار درگاه Gigabyte مجهز است که به کاربران انتقال سریع تر داده ها در شبکه های محلی و تبادل فایل های صوتی و تصویری را می دهد.

همچنین با به کارگیری استاندارد جدید Wifi ، این امکان را دارد تا با تمامی تجهیزاتی که از نوع draft-n2/0 هستند کارکند.draft-n پروتکلی است که در برخی تجهیزات بی سیم برای تبادل اطلاعات به کار گرفته می شود .

یکی از خصوصیاتی که محصولات جدید باید داشته باشند ،سازگاری با استانداردهای پیشین است.این مسیر یاب نیز با تمامی استاندارد های پیشین 802.11b/g سازگاری کامل دارد و به کاربران اجازه می دهد تا از تجهیزاتی که از استانداردb/g سود می برند بدون هیچ مشکلی استفاده کنند.دو ویژگی بارز این مسیر یاب که Ezsetup و (windows connect now ) WCN نام دارند ،باعث می شود که کاربران بتوانند یک شبکه Wifi امن را تنها در چند دقیقه بر پا کنند .برای این کار کافی است دکمه (Wifi Protected Setup ) WPS را فشار دهیم و سپس مراحل در نظر گرفته شده نرم افزاری را که به طور خودکار ظاهر می شوند طی کنیم.این مراحل ساده کاربران را برای راه اندازی سریع تر یک شبکه WPS راهنمایی می کند.مرحله راه اندازی برای کاربرانی که سیستم هایشان مجهز به سیستم عامل ویندوز ویستا است راحت تر نیز هست.چرا که این سیستم عامل به طور خودکار مسیر یاب RT-N15 را شناسایی می کند.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به امکان اولویت بندی نیازهای کاربر بر اساس پهنای باند اینترنت اشاره کرد.همچنین Asus  به به کارگیری فناوری (Green Network )GNT که در انحصار خود دارد .دو راهکار برای صرفه جویی در مصرف انرژی را در این مسیر یاب در اختیار کاربران قرار داده است.

در حال حاضر شرکت های بسیاری هستند که سعی دارند با به کارگیری فناوری های خاص در جهت مصرف کمتر انرژی و همچنین تولید حجم کمتری از گازهای گلخانه ای در جهت حفظ محیط زیست اقدام کنند.

پی اس1: منطقی داره به جاهای سختش می رسه .راسته میگن جوجه رو  باید آخر پاییز شمرد .

پی اس 2 :یه جایی یه جمله خوندم که دقیقا  هم نمی دونم از کیه.  برای من خیلی  جای فکر داشت.  جمله این بود :" ترجیح میدم سوار موتور گازیم باشم و به فکر خدا باشم تا توی کلیسا باشم و به فکر موتور گازیم ".

پی اس 3 :میدونم  که پی اس ها نه به مطلب ربط داشتن و نه به همدیگه !!!

GodBLeSsu


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
Brave Heart[0]
 

این یه وبلاگ گروهیه که متعلق بچه های کامپیوتر واحد تهران میباشد.


لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ