سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

87/7/24
5:0 ع

 زیر باران بیا قدم بزنیم

حرف نشدیده بهم بزنیم

نو بگوییم و نو بشنویم

عادت کهنه را بهم بزنیم

و ز باران کمی بیاموزیم

که بباریم و حرف کم بزنیم

کم بباریم اگر،ولی همه جا

عالمی را به چهرهنم بزنیم

چتر را تا کنیم و خیس شویم

لحظه ای پشت پا به غم بزنیم

سخن از عشق خود به خود زیباست

سخن عاشقانه ای به هم بزنیم

قلم زندگی به دست دل است

زندگی را بیا رقم بزنیم

"سالکم"قطره ها در انتظار تواند

زیر باران بیا قدم بزنیم

                      (مجتبی کاشانی)


  

87/7/23
3:55 ع

مدارک معتبر Cisco

شرکت Cisco systems یک شرکت آمریکایی تولید کننده ی تجهیزات شبکه است که مرکز آن در شهر سن خوزه در ناحیه ی معروف به دره ی سیلیکونی در ایالت کالیفرنیا جای دارد.این شرکت محصولات مربوط به شبکه و ارتباطات را طراحی می کند و محصولات خود را با سه نام تجاری سیسکو ،لینک سیس(Linksys ) و ساینتیفیک آتلانتا (Scientific Atlanta ) به فروش می رساند .در آغاز سیسکو فقط مسیر یاب (Router )های جند پروتکل تولید می کرد. ولی امروز محصولات سیسکو را در همه جا –از اتاق نشیمن گرفته تا شرکت های ارایه دهنده ی خدمات شبکه – می توان پیدا کرد.شرکت سیسکو هم اکنون با 51480 کارمند دارای بازده 28/48 میلیارد دلار در سال 2006 و سود خالص 5/58 میلیارد دلار است .شرکت سیسکو در سال 2003 موفق به دریافت جایزه ی ریاست جمهوری ران براون برای کیفیت مالی در روابط کارمندان و جامعه گردید.معاون ارشد شرکت سیسکو یک ایرانی تبار به نام محسن معظمی است . "لن بزاک" و "سندی لرنر"(دارای مدرک لیسانس از دانشگاه ایالتی کالیفرنیا ،فوق لیسانس اقتصاد سنجی از دانشگاه کلرمونت و فوق لیسانس علوم کامپیوتر از دانشگاه استنفورد).زوجی که در بخش کامپیوتر دانشگاه استنفورد کار می کردند ،سیسکو را در سال 1984 تاسیس کردند.

بزاک نرم افزار مسیر یاب های چند پروتکل را که توسط "ویلیام یاگر" ( یک کارمند دیگر که کار را سال ها پیش از بزاک آغاز کرد )نوشته شده بود،تکمیل کرد .با وجود این که سیسکو نخستین شرکتی نبوده که مسیر یاب طراحی و تولید می کند ،اما اولین شرکتی بود که یک مسیر یاب چند پروتکل موفق تولید کرده که اجازه ی ارتباط میان پروتکل های گوناگون شبکه را می دهد .از زمانی که پروتکل اینترنت IP به یک استاندارد تبدیل شد .اهمیت مسیر یاب های چند پروتکل کاهش یافت .امروزه بزرگترین مسیر یاب های سیسکو برای هدایت بسته های IP و فریم های MPLS طراحی شده اند . در سال 1990 شرکت به سهامی عام تبدیل شد و سهام آن در بازار بورس NASDAQ عرضه گردید.سیسکو با خرید شرکت های دیگر توسعه داخلی و همکاری با دیگر شرکتها به بازار بسیاری از دیگر قطعات شبکه(مانند سویچینگ اترنت (Ethernet ) . دسترسی از راه دور ،مسیر یاب های شعبه ای ، شبکه خودپرداز بانک ها (ATMs )، امنیت،دیوار آتش ، تلفن انترنتی و ...) دست یافته است . در سال 2003 سیسکو شرکت خوشنام لینک سیس ،تولید کننده ی سخت افزار شبکه های کامپیوتری را خرید و آن را به برترین تولید کننده ی قطعات مربوط به کاربران عادی  تبدیل کرد .

سیسکو و برگزاری دوره های شبکه ای

شرکت سیسکو مدارک گونانونی را در سطوح و شاخه های متفاوتی ارایه می کند. هر کدام از مدارک سیسکو حوزه خاصی از مفاهیم شبکه ای را تحت پوشش می دهد. سیسکو برای معرفی بهتر سطوح مدارک خود هرم هایی را تاسیس کرده است که در راس هر یک از آنها بالاترین مدرک و در قاعده ی هرم مدرک ورودی شرکت بیان شده است .سیسکو و مدارک آن بر پایه ی استاندارد های عالی و بین المللی بنا نهاده شده و بنابراین اخذ هر یک از مدارک سیسکو چه برای متخصصان و مدیران شبکه و چه برای شرکت ها و سازمان هایی که قصد استخدام افراد متخصص را دارند ، ارزشمند است . سیسکو به منظور تعلیم افراد برای طراحی و نگهداری شبکه های کامپیوتری در 150 کشور جهان مراکز آموزشی برپا کرده است .مدارک شرکت سیسکو در سه سطح به دانشجویان عرضه می گردد و گذراندن هر سطح پیش نیاز تحصیل در سطوح بالاتر سطح است.

مدارک سطح همکار (Associate )

نخستن گام در شبکه های سیسکو با این سطح برداشته می شود . همچنین در این سطح یک مدرک موقت ، به نام مدرک CCNET . برای کسانی که با مشاغل ساده تر ارتباط دارند فدر نظر گرفته شده است . مدارک سطح همکار در حقیقت آغاز کار با شبکه است و دانشجویان این دوره ها در حقیقت کار آموز به شمار می آیند.

مدارک حرفه ای (Professional )

این سطح از مدارک ،مدارک  تکمیلی شرکت سیسکو است و دارنده ی این مدارک در رده نیروهای متبحر و ماهر به شمار می آید .

مدارک تخصصی(Expert )

دستیابی به این سطح از مدارک شرکت سیسکو بالاترین مرحله برای متخصصین و افراد حرفه ای در شبکه است و افراد پس از اخذ گواهی نامه به عنوان متخصص و استاد شناخته می شوند .

 


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
Brave Heart[0]
 

این یه وبلاگ گروهیه که متعلق بچه های کامپیوتر واحد تهران میباشد.


لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ