سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

89/4/10
3:31 ع

"مبدع منطق فازی  یک پروفسور ایرانی است . الان تمام سیستم های موفق با این منطق کار می کنند و سعی در تبلیغ این فکر دارند . تمام وسایل هوشمند . تمام اتو مات ها . تمام آنها که قدرت محاسبه و تشخیص دارند .ماشین های لباسشویی با این منطق کار می کنند . تشخیص می دهند که درجه سیاهی یک لباس یا سفیدی یا خاکستری بودنش یا خاکستری که بر آن نشسته چقدر است . یعنی ماشین های لباسشویی معتقدند هیچ چیزی را نباید با این تفکر که سیاه است شست یا سفید سفید است شست . بلکه همه چیز میزان دارد . و خاکستری روشن و خاکستری تیره هم وجود دارد."

 

اما تشخیص تو چیست ؟ چقدر هوشمندانه حرکت می کنی . چقدر با منطق فازی  پیش می روی؟ آیا تو هم از آن دسته آدمهای احساساتی روزگاری که یک پدیده را مثبت مثبت می بینی و یک کله میروی تا بخوری به دیوار . یا از آن آدمهای منفی بافی که خودت را منزوی کرده ای ؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خلاصه که اگر این طور است .......شک نکن که با ما هست و با ما نیست نداریم .

من الان که خودم را نقد می کنم می بینم اگر یک کمی از منطق فازی  پیروی می کردم شاید کمتر اذیت می شدم . یعنی اگر با این باور جلو می رفتم که کسی یا کسانی را که باورشان دارم احتمال خطا کردن دارند . یا معصوم نیستند یا فرشته روی زمین نیستند و بر عکس دیو نیستند و شاخ روی سرشان نیست ........باز بیشتر پیش می رفتم . تو این گونه نباش . ما نبودیم اشتباه کردیم . "ما هنوز درقصه های پریان کودکیمان به خواب رفته ایم و خواب می بینیم . خوابهایی طلایی..golden dreames"

پی اس:

"فازی لاجیک یعنی خاکستری دیدن دنیا . زیبایی طبیعت هم از این طیف است . باور  این نکته که هیچ چیزی مطلق نیست . با سواد و بی سواد نداریم . با دین و بی دین نداریم . با ما نیست و با ما هست نداریم . فازی لاجیک امروز در سیاست و علم و جامعه شناسی جوامع موفق مانند یک اصل دنبال میشود . "اگر می خواهی خواب نمانی و خوابهای طلایی نبینی که یک مرتبه از خواب بپری مثل من .....اگر میخواهی انسان بمانی و عادل . اگر می خواهی هاله ای از بدبینی و یا خوش خیالی دورت را نگیرد . درباره منطق فازی بیشتر بیندیش . عزیز باهوشی چند وقت پیش برایم گفته بود از منطق فازی البته نه به این معنا،نه به این اسم، بلکه از بعدی دیگر...بعدها شاید درباره اش نوشتم که دیدگاه او چه بود..هر چند که باورش برایم سخت بود و سخت است که با دیدگاهی که او پیدا کرده بود تصمیم بگیرم و عمل کنم ...اما ..بگذریم..اگر عمری باقی بود و حوصله تان سر نرفت ، روزی مکتوب خواهم کرد..

گ ا د ب ل س ی و


مشخصات مدیر وبلاگ
 
Brave Heart[0]
 

این یه وبلاگ گروهیه که متعلق بچه های کامپیوتر واحد تهران میباشد.


لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ