سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

88/4/30
2:8 ع

این روزها نمایشگاه کتاب فرانکفورت درحال نام نویسی از ناشران است .این نمایشگاه یکی از معتبرترین نمایشگاههای کتاب جهان است .هر سال از ایران ناشران زیادی به این نمایشگاه می روند که از آن جمله می توان به انتشارات سروش اشاره کرد .

 

دیشب یکی از دوستان خانوادگی ام  زنگ زد و درد و دل هایش را گفت .از امتیازهای فوق العاده ای که برخی در این نمایشگاه عایدشان می شود. از قانون نانوشته ای که متاسفانه مسئولان فرانکفورت به ناشران و نویسندگانی می دهند که موضوع سخنرانی هایشان ضدایرانی باشد! ظاهرا موضوعاتی از قبیل: کودک آزاری درایران،خشونت علیه زنان ، چالش های نشر ایران ....بسیار مورد توجه فرانکفورتی هاست و دستمزدش بهترین غرفه در بهترین قسمت نمایشگاه همراه با تخفیف است . برای هر سخنرانی ضدایرانی هم ، دلارهای زیادی می دهند که متاسفانه بعضی ها همیشه عایدشان می شود.

دوستم می گفت: خبرنداری چه پولهایی به اینها می دهند! کوله بارشان را برای ده سال می بندند!!! اینها حرفهای یک شاهد عینی بود که از زد و بندهای مسئولان نمایشگاه فرانکفورت با برخی نویسندگان و ناشران باخبرشده بود."همانهایی که نام و شهرت و ثروتشان را ازکسانی می گیرند که می گویند: بگو درایران چه بدبختی هایی هست تا خوشبختت کنیم..."

پی اس 1 : بدهکاری : عید مبعث پساپس مبارک!!!

پی اس 2 :جایی خواندم که :

"بزرگترین درس هایی که  باید از حضرت محمد (ص) گرفت :

سالم ماندن در میان جماعت گناهکاران .

هنر دوام آوردن  درمیان جاهلان.

صبر دربرابر آزارهای ناشی از حماقت و بی ایمانی .

راستگویی.

امانت داری.

سادگی در عین کمال ..."

 

ما چقدر مسلمانیم؟!

 

پی اس 3: از mana به  کپی صدای سکوت : همین که دنیای حقیقی به اندازه کافی کثیف و گاهی غیر قابل تحمل هست کافیست، دنیای مجازی را لجن مال نکن.

 

پی اس 4: گ ا د ب ل س ی و


مشخصات مدیر وبلاگ
 
Brave Heart[0]
 

این یه وبلاگ گروهیه که متعلق بچه های کامپیوتر واحد تهران میباشد.


لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ